30 January 2007

MARVEL 9.3


Στημένο με Yamaha 250 4τ σε power lift.
Τέντα πλεύσης ,νερά 0, καύσιμα γύρω στα 150 λίτρα, άτομα 4, άνεμος 4b όχι ιδιαίτερο κύμα (είχε δεν είχε 80 πόντους και κάποια λίγο μεγαλύτερα).
Γρήγορο πλανάρισμα και το πρώτο 10λεπτο σε σταθερή πορεία με 35 κόμβους (με τα όργανα του) έδειχνε κατανάλωση 49λίτρα την ώρα.
Πλεύση καλή ,στεγνή ( περίεργο για τόσο μακρύ και στενό σκαρί) ,χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς .Το τρίμ και το power lift δεν χρησιμοποιήθηκαν παρά μόνο σε μία επίδειξη σταθερής στρέψεις του σκάφους με αρκετή ταχύτητα στην οποία η προπέλα δεν έχασε τα νερά της ούτε δευτερόλεπτο, η πλώρη υπάκουσε πλήρως και το σκάφος δεν έχασε την επαφή του με το νερό καθόλου παρά την μεγάλη κλίση του!!

Το σκάφος στα όρτσα το θέλει το γκάζι του για να στρώση η πλεύση του και μάλλον δεν του αρέσουν η ταχύτητες των 20-25 κόμβων. Με τον καιρό στο πλάι απλά.. δεν λες τίποτα . Κάποιους κραδασμούς είχαμε προς κάποιες κατευθύνσεις, με μικρές βέβαια ταχύτητες, αλά δεν μπόρεσα να καταλάβω το γιατί ( μάλλον το σκάφος ήταν και αρκετά άδειο)
Στα του λιμανιού τώρα, βλέποντας το, δείχνει όμορφο, με την τέντα του τοποθετημένη σωστά καθ ύψος, και τον ιστό του πίσω ( αντί για ρολ μπαρ) να του δίνει μια αίσθηση αεροδυναμική. Εσωτερικά στενό ,με όχι καλή θέση οδήγησης ( για όρθιους, χωρίς να ακουμπάει το ισχίο παρά μόνο η μέση για έναν σαν και μένα με 1,80 ύψος) και με τον καναπέ άνετο για 3 άτομα. Η κονσόλα αρκετή για όργανα ,με αδύνατο σημείο της την πολύ δύσκολη πρόσβαση στα εσωτερικά καλώδια από ένα μικρό πορτάκι στο μπροστινό της μέρος ( ποιος ακούει τον ηλεκτρολόγο)

Τουαλέτα ναι αλλά από 9μετρο έχεις άλλες απαιτήσεις. Το ντέκ δεν είναι αυτοστραγγιζόμενο και τα νερά πηγαίνουν σε 2 αντλίες , μέσα στο πίσω ταμπούκι, εκ των οποίων η πίσω θέλει ιδιαίτερες ικανότητες για να την προσεγγίσει κάποιος. Το άνοιγμα δε του συγκεκριμένου ταμπουκιού είναι θα έλεγα αρκετά μικρότερο από ότι θα ήθελα τουλάχιστον εγώ Δεν ξέρω ποια μέρη του σκάφους κατασκευάζονται εκτός του ναυπηγείου και πού αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει κατά κόρον στην επικράτεια. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν σου λένε και πού?? Να ρίξεις και καμιά ματιά ρε αδερφέ. Βέβαια σου λένε ( δεν μιλώ για τον συγκεκριμένο κατασκευαστή) ότι και στης Μερσεντές το εργοστάσιο δεν σε αφήνουν να μπεις ,και ότι στο φέρνουν έτοιμο χωρίς να μπορείς να παρέμβεις πουθενά ..κτλ κτλ ... και εσύ να χρειάζεσαι χάπια και μόνο με την ιδέα της σύγκρισης Η τιμή εάν είναι αυτή που νομίζω (35000Ε με το φπα ) είναι από τις καλύτερες ,να μην πω η καλύτερη της αγοράς για τα μεγέθη αυτά ( και όχι μόνο ) και μην βιαστή κάποιος να πει ότι τα άλλα σκάφη είναι πιο ακριβά λόγω ποιότητας γιατί θα με πιάσουν τα κλάματα ( απ τα νεύρα μου)

Το σκάφος είναι δοκιμασμένο από άποψη ποιότητας κατασκευής , καθότι παράγετε εδώ και σχεδόν 5 χρόνια χωρίς να έχει παρουσιαστή ( απ όσο εγώ γνωρίζω) τίποτα ιδιαίτερα αρνητικό..
Υ.Σ. Η παραπάνω ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια εκτίμηση της στιγμής με ότι αυτό συνεπάγεται. Κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος με μία επαφή 1 ώρας και με τις ελάχιστες γνώσεις τις δικές μου ,ότι δεν μπορεί να κάνει και λάθος
Οι φωτογραφίες του κειμένου είναι παρμένες απο το site της εταιρίας.

1 comment:

μεθυσμένα χρώματα said...

πολύ απλά! δεν το εγκρίνω..γιατί δεν μου αρέσει από εξωτερική εμφάνιση και δεν θα μπω μέσα οπότε χάνεις την ευκαιρία της φαλκονέρας!

το Eagle 785 cabin είναι πολύ πιο κομψό και αεράτο!