10 February 2007

Σύρος -Νοέμβριος 2006

Με το φετινό χειμώνα να μην έρχεται αφήνοντας μέσα μου την προσμονή ενός "εδώ και τώρα" ταξιδιού στην αγαπημένη μου γαλανή και με δεδομένο ότι η ...τρέλα δεν πάει στα βουνά , "αναγκάστηκα" :)) να ενδώσω σε μια πρόσκληση για μια βόλτα και όπου μας βγάλει!
Άρπαξα λοιπόν το τρένο Παρασκευή προς ξημερώματα Σαββάτο και αφού τσακώθηκα με όλο το προσωπικό του έφτασα ξημερώματα στην Αθήνα. Εκεί με περίμεναν 2 φίλοι με τους οποίους και κατευθυνθήκαμε στην Ανάβυσσο. Η παραγγελία μου ήταν σαφής προς τα παιδιά του "Περάσματος". Οκτώ και μισή σαλπάρω για ...Σύρο. Η παρέα που στήθηκε στα γρήγορα αποτελούνταν από την αφεντιά μου και άλλους 6 καπεταναίους με τα πληρώματα μας . Τουτέστιν: 7 σκάφη με 15 νοματαίους έτοιμοι για όλα!! Το για "όλα" πάει ασφαλώς στα μεγάλα μποφόρια και στα κακόφημα περάσματα ( Κάβο Ντόρο κλπ ) που είχαν όλη την καλή διάθεση οι φίλοι μου να μου δείξουν αλλά και να μου αποδείξουν ότι στο "κάτω Αιγαίο" έχουν "θάλασσα"!!
Με τα κύματα βουνά και με τον αέρα να λυσσομανάει βάλθηκα να παρακαλάω τον Θεό της θάλασσας Ποσειδώνα....μπας και σηκώσει έστω και 30 πόντους κύμα μόνο και μόνο για να μην βλέπω την φάτσα τους απογοητευμένη μιας και η Σκύλα και η Χάρυβδη των Κυκλάδων αποδείχθηκαν σκυλάκια ...καλλιστείων χαχαχαχαχα!! Ευτυχώς που στην επιστροφή "είδαμε" ένα τεσσαροπεντάρι δικαιολογώντας έστω και στο ελάχιστο την αγάπη μας για το φουσκωτό σκάφος.
Η Σύρος υπέροχη τον χειμώνα και το Ξενοδοχείο ΗERMES ( που μας φιλοξένησε )ίδιο και απαράλλαχτο όπως και πριν από 15 και βάλε χρόνια! Φαΐ μπόλικο , ποτό το ίδιο , βραδινή βόλτα στην Μύκονο από 2 πληρώματα , ύπνος γλυκός και .....έτοιμοι την άλλη μέρα για την επιστροφή!! Τόσο απλά τόσο όμορφα τόσο λίγο γμτ !!!
Όπως λίγο είναι και το κάθε τι που λαχταράμε αλλά και δεν το χορταίνουμε ΠΟΤΕ όσο και να το απολαμβάνουμε!!
Πάρτε και το βίντεο ( σ' ευχαριστώ Θέμη ) , που δεν μπορεί σίγουρα να δείξει σε όλη την έκταση τα παιδιά που κρύβουμε όλοι μέσα μας!!

11 comments:

david santos said...

Helo, Kapetanios!
Very good.
Tank you.
Congratulations.

S`agapo greek

nosyparker said...

Γιατί δεν μπορούμε να δούμε το βίντεο; Λέει πως είναι private :-(

Kapetanios said...

Helo, david santos !
I hope you enjoy our travels!

Kapetanios said...

Γεια σου nosyparker !
Για δοκίμασε τώρα και πες μου.
Έχω μπλέξει τα μπούτια μου από το πρωί με το YouTube γμτ!!

nosyparker said...

Μια από τα ίδια! Μήπως άθελά σας έχετε επιλέξει να το βλέπουν μόνο όσοι έχετε προσθέσει στη λίστα σας; Στο U-tube λέω, έχει κάτι κουφά, ρίξτε μια ματιά στις επιλογές εκεί.

Kapetanios said...

Κάτι έχω κάνει λάθος!
Το ξανανεβάζω αυτήν την στιγμή, αλλά θα κάνει ώρα.
Δεν έχει να κάνει με την λίστα μου, στην οποία θα βάλω και εσάς μιας και είδα τις φωτογραφίες σας , οι οποίες είναι όντως καταπληκτικές!!
Σε ευχαριστώ.

nosyparker said...

Δεν εννοώ τη λίστα με τα links αλλά στις επιλογές του προφίλ σας στο U-tube, μάλλον έχετε επιλέξει να το βλέπουν μόνο όσοι θέλετε εσείς. Κοινώς είναι private και όχι public video.

αερικο said...

Το βιντεακι προτιμουσε μεταμεσονυκτια προβολη! :-D
Ομορφη η Συρος!

Anonymous said...

Γεια σου ρε Κώστα με τα ωραία σου .Μόλις σε ανακάλυψα, μέσω του Στέλιου.¨οντως δεν είχε καιρό εκείνες τις μέρες.
Επρεπε να σε πάρω μαζί μου απο 28/2 εως 2/3 Στην Λέρο που Βρήκαμε κάτι εξαράκια.Σύντομα θα ανεβάσω και οδοιπορικό. Γρηγόρης

Anonymous said...

Γεια σου ρε Κώστα με τα ωραία σου .Μόλις σε ανακάλυψα, μέσω του Στέλιου.¨οντως δεν είχε καιρό εκείνες τις μέρες.
Επρεπε να σε πάρω μαζί μου απο 28/2 εως 2/3 Στην Λέρο που Βρήκαμε κάτι εξαράκια.Σύντομα θα ανεβάσω και οδοιπορικό. Γρηγόρης

Kapetanios said...

Γρηγόρη ( Γρηγοροπόδαρε ) πρέπει κάποια στιγμή να "βρεθούμε" μέσα στα ποστ που έχω ανεβάσει! χαχαχαχα
Τώρα μόλις είδα το σχόλιο σου γμτ!!
Το οδοιπορικό σου το διάβασα στο περιοδικό, με μεγάλη χαρά είναι η αλήθεια.:))
Ευτυχώς που βρεθήκαμε στο rib test και τα ξανάπαμε.
Όταν κάνεις σχόλια σε παλιό ποστ ενημέρωσε με γιατί δεν το παίρνω χαμπάρι εύκολα.
Δεν είναι σαν το φόρουμ που σου ανεβάζει την κίτρινη σημαία.
Για Μάλτα ούτε φέτος το βλέπω.
Τα λέμε.