05 March 2007

Ιστοριες καθημερινής τρέλας!

Λοιπόν, εγώ λέω εκτός από το να καταργήσουμε την τελετή λήξης της κλαδικής έκθεσης INFACOMA (γιατί εμποδίζουν λέει τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα αυτόν που κάνει τζόκιγκ) να καταργήσουμε και την έναρξη της. Μα τι λέω , καλύτερα να τους υποχρεώσουμε να πάνε με τα πόδια ή με το αστικό στην εκδήλωση. Για να τονώσουμε έτσι και την άποψη περί πεζοπορίας.
Επίσης είμαι έτοιμος να καταθέσω και άλλες προτάσεις μετά και την "μελέτη" που έχω κάνει στα γραφόμενα των 2 τελευταίων βδομάδων.
1) Να καταργήσουμε την Διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης.
Χώρια που απευθύνεται στους "πλούσιους" επιβαρύνει αφάνταστα το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης μας. Μιλάμε για ΤΟ παρκαρισμένο αυτοκίνητο ΠΑΝΤΟΥ.
Εάν θέλουν να γίνεται ας πάνε με το λεωφορείο ( οι ξένοι επισκέπτες ούτως ή άλλως δεν έχουν δικαίωμα να επιβαρύνουν την πόλη μας με το καυσαέριο τους οπότε καλύτερα να μείνουν σπίτια τους).
Η ας πάνε με το τραμ, ή με το πλοίο της γραμμής, ή ακόμη καλύτερα ας πάνε με τα πόδια ( θα κάνουν και καλό στο δικό τους κυκλοφοριακό).
2) Να κλείσουμε ΟΛΑ τα μαγαζιά στην Αριστοτέλους.
Πως βγάζεις τραπεζάκια έξω στο πεζοδρόμιο κύριος? Εγώ πως θα κάνω τζόκιγκ όταν έχω τους σερβιτόρους και τους πελάτες σου να πετάγονται την ώρα που τρέχω?
3) Να κλείσουμε ΤΕΛΕΙΩΣ την κεντρική αγορά.
Δεν είναι δυνατόν να "αναγκάζουμε" τον Θεσσαλονικέα να στριμώχνεται σε μια μικρή περιοχή του πολεοδομικού μας συγκροτήματος την ώρα που μπορεί να ψωνίζει από την γειτονιά του, δυο βήματα από το σπίτι του , χωρίς να παίρνει αυτοκίνητο .
4) Να απαγορεύσουμε την ελεύθερη πώληση των αυτοκινήτων.
Πως πουλάς κύριε αυτοκίνητα (και μάλιστα με 789 δόσεις για να μπορεί να πάρει και η κουτσή Μαρία) χωρίς να ΜΑΣ ρωτήσεις. Εμάς λέω τους πεζούς τους τρεχαλατζήδες και τις νταντάδες με τα καροτσάκια ( Ρωσοπόντιες επί το πλείστον γιατί η μαμάδες λείπουν για δουλειά).Με το κουπόνι από εδώ και πέρα , μέχρι να βρούμε τρόπο να τα βολέψουμε.
5) Να κλείσουμε τελείως την Θεσσαλονίκη.
Πως έρχεσαι κύριε από το χωριό σου και δημιουργείς πόλεις τέρατα .
Είναι δυνατόν να μην σκέφτεσαι ότι α) ερημώνεις την ελληνική επαρχία β) περιορίζεις τον γνήσιο Σαλονικιό γ) αναγκάζεις το κράτος να ξοδέψει χρήματα για να σου κάνει αυτές τις πόλεις τέρατα κάπως ανθρώπινες.
Αυτές είναι προτάσεις κύριοι , οι άλλες είναι απλώς ημίμετρα που θα διαιωνίζουν το πρόβλημα των πεζοπόρων και τον ανθρώπων που κάνουν τζόκιγκ( μετά τον μαλάκα τον Κλίντον όλοι Αμερική γίναμε γμτ)
Άσχετο....οι πεζοπόροι, οι τρεχαλατζήδες και οι μαμάδες ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ?????????????? Όποιος το βρει κερδίζει ....κουπόνι.
Καλημέρα σας.


ΥΓ Το Μακεδονία Παλλάς όταν κάνει συνέδρια και κλείνει πεζόδρομους ...παίρνει άδεια από την Δημοτική Αρχή.
Τι εννοείτε, δεν το ξέρατε?? Ο Δήμος -σε αυτόν ανήκουν τα πεζοδρόμια- έχει την δυνατότητα να μας-σας δίνει άδεια για κατάληψη πεζοδρομίου, ναι!!! ( το ΝΑΙ σαν αυτήν την μουρλέγκω που τσιρίζει στο taxiκάτι ....με έμφαση)
Στο "συνέδριο" ήμουν και εγώ και δεν σας λέω πως πήγα.
Άντε να μην γράψω μετά και την αποκάλυψη που σας έκανα να κλείσουμε και τον ίδιο τον δήμο Θεσσαλονίκης.

"Ο κακός"
(Αναζητείται ΑΜΕΣΑ ψυχιατρος με γνώσεις ....συγκοινωνιολόγου ).

8 comments:

Kapetanios said...

Το να απαγορεύσουμε την έκθεση βιβλίου ( η οποία εμποδίζει τους πεζούς, τους τρεχαλατζήδες αλλά και ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ, στην παραλία της Θεσσαλονίκης στην οποία διεξάγεται, και δεν τους αρέσουν τα βιβλία) ....το κρατώ για έκπληξη.
Τι εννοείτε , πώς είναι δυνατόν να μην τους αρέσουν τα βιβλία???
Απαγορεύεται, ή δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους διαβαστερους?
Μπουαχαχαχαχαχα.....τον γιατρό γρήγοραααααα !

Anonymous said...

Πέστα καλέ μου, πέστα.....
siS

ο δείμος του πολίτη said...

Δε θα διαφωνήσω με ορισμένες προτάσεις. Οι φωτογραφίες δεν είναι πάντως από την Έκθεση, αλλά από το Μακεδονία Παλλάς στην παραλία. Είναι γεγονός ότι συχνά παραπάει η καταστάση με τα οχήματα. Προσωπικά, δε βάζω θέμα εκγύμνασης γλουτών ή γάμπας, αλλά θέμα ενόχλησης όλων. Από εκεί και πέρα όμως πρέπει κάποτε να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε και τα πόδια ή τα ΜΜΜ. Το θέμα για μένα δεν περιορίζεται μόνο στο Μακεδονία και την Παραλία, αλλά σε όλη την πόλη.

Kapetanios said...

siS... Τα λέω καλή μου αλλά ..μόνος μου τα λέω μόνος μου τα ακούω :))
Έχω τουλάχιστον την συνείδηση μου ήσυχη λέγοντας τα :)))Να ησυχάσουμε επιτέλους με τους ΙΧδες!
Καλημέρα σου.

Kapetanios said...

Δείμο.. το γνωρίζω (το έχω γράψει) ότι οι φωτο είναι από το Μακεδονία Παλλάς. Ήμουν εξάλλου εκεί. Η INFACOMA είναι από τις λίγες σοβαρές εκθέσεις που μας έχουν απομείνει και ενός κλάδου που αφορά χιλιάδες επαγγέλματα.
Άμα μου πεις και που θα έβαζαν όλοι- και ήταν πολλοί- όσοι παρακολούθησαν την "τελετή λήξης" τα αυτοκίνητα τους θα σου ήμουν ευγνώμων.
Λες, "θέμα ενόχλησης όλων."
Και ποιοι είναι αυτοί τέλος πάντων οι "όλοι"? Εμείς δεν ανήκουμε σε αυτούς τους όλους? Ξαναρωτάω και εάν θέλεις μου απαντάς: που στο διάολο έχουν τα αυτοκίνητα τους οι πεζοί που κινούνται σε ώρες αιχμής στο κέντρο της Θεσσαλονίκης????
Η δημιουργία ενός μπλογκ που εκτός από "Αρχείο δεδομένων" για την πόλη "μας"( εκεί δραστηριοποιείται ο νεαρός που το δημιούργησε) είναι και ένας "τόπος" που ο καθένας βγάζει την χολή του για την πόλη "μας" ( πήγαινε διάβασε 3-4 σχόλια στον σύνδεσμο που βάζω στο ποστ και θα καταλάβεις), κι αυτό μ’ ενοχλεί αφάνταστα.
Και το χειρότερο είναι ότι μέσα στους δημιουργούς του χώρου αυτού εκτός από τον νεαρό ( από "μικρό και χαζό μαθαίνεις την αλήθεια" αλλά δεν σε πειράζει να ακούς και καμιά μαλακία)και μια εργολάβο μπλογκς( απ όσο έχω καταλάβει) υπάρχει και ένας απόστρατος αξιωματικός του Ελληνικού στρατού, ο οποίος -απ όσα ποστ του έχω διαβάσει- μετέχει και στα κοινά της πόλης μας !! Ανθρώπου που η γνώμη του θα έπρεπε να έχει- και έχει- βαρύνουσα σημασία.
Βεβαίως και το πρόβλημα των υπεράριθμων αυτοκίνητων δεν αφορά μόνο το κέντρο Και στην Καλαμαριά ενδεχομένως είναι πιο σοβαρό καθ όλη την διάρκεια της ημέρας. Εδώ εκτός από τα πολλά αυτοκίνητα( είμαστε 2ος ή 3ος μεγαλύτερος δήμος στην Θεσσαλονίκη) έχουμε και απίστευτα μικρά ( 0,50-0,70 εκ ) πεζοδρόμια που διαρκώς είναι κατειλημμένα απ αυτά.
Οι πυλωτές δεν φτάνουν για να φιλοξενήσουν όλα τα αυτοκίνητα, παρκιγκ δεν υπάρχουν, οι αλάνες είναι κάτι που ανήκουν στο παρελθόν και όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Και εδώ δεν χωρούν "εξυπνάδες" του στυλ "μην παίρνετε τα αυτοκίνητα μαζί σας" γιατί ΕΔΩ ΜΕΝΟΥΜΕ. Φυσικά μπορούμε να τα βάλουμε στον ...κώλο μας αλλά ακόμη δεν μας το πρότεινε κανένας!!

ΥΓ Το "μας" που χρησιμοποιώ δεν υπονοεί ότι είμαι από την Θεσσαλονίκη , απλώς ζω εδώ τα τελευταία 21 χρόνια και την θεωρώ και δική μου.Των παιδιών μου είναι 100% μιας και γεννήθηκαν και μεγάλωσαν εδώ
Καλημέρα .

Rodia said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, αν και δεν παρατήρησα να γίνεται αναφορά στο όνομά μου, όπως λέτε.

Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις.. δυστυχώς όμως έχω πολλά τρεχάματα αυτό τον καιρό και δεν προλαβαίνω να διαβάσω ούτε τα δικά μου ποστ, που λένε, ..ανεβάζω ελάχιστα πλέον...

dimitris said...

Έχω επισκεφτεί τη CEBIT τη μεγαλύτερη έκθεση υπολογιστών στην Ευρώπη. Το Ανόβερο είναι πόλη που ζει από τις εκθέσεις. Θα ήθελα λοιπόν να σε πληροφορήσω ότι ο εκθεσιακός χώρος βρίσκεται εκτός κέντρου, σε αρκετή μάλιστα απόσταση, και πηγαίνεις εκεί με το τραμ. Και φυσικά δε θα δεις πουθενά την ελληνική καφρίλα με τα ΙΧ πάνω στα πεζοδρόμια και με τις κλεισμένες ράμπες των ΑΜΕΑ.

Λέω λοιπόν ότι η έκθεση δεν είναι ανάγκη να είναι στο κέντρο της πόλης, αλλά θα μπορούσε να μετακομίσει σε κάποιον άλλο χώρο. Ο δε χώρος της ΔΕΘ θα μπορούσε να γίνει ένα θαυμάσιο πάρκο που θα απολάμβαναν όλοι οι Θεσσαλονικείς.

Kapetanios said...

dimitris ... καλησπέρα.
Η Θεσσαλονίκη δεν ζει φυσικά από τις εκθέσεις. Θα συμφωνήσω μαζί σας ως προς την ευχή να δημιουργηθούν χώροι εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά .....αυτό ούτε στην Αθήνα επιτευχθεί ακόμη. Εκεί βέβαια υπάρχει το παλαιό αεροδρόμιο το οποίο φιλοξενεί εκθέσεις με αποτέλεσμα τα πράγματα να είναι κάπως καλύτερα.
Τα ΙΧ αναγκάζονται να παρκάρουν ΠΑΝΩ στα πεζοδρόμια λόγω των ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ στενών δρόμων που σε άλλη περίπτωση ( που τα αυτοκίνητα θα βρίσκονταν ολόκληρα στον δρόμο) θα καταστούσαν τον δρόμο ανενεργό.
Δεν ξέρω ( ή μάλλον ξέρω) από που ενημερωθήκατε για το γεγονός της ασέβειας προς τους ανάπηρους συμπολίτες μας στην Θεσσαλονίκη αλλά οφείλω να σας ενημερώσω ότι ΔΕΝ είναι γενικό φαινόμενο ( ώστε να γίνεται θέμα) αλλά αφορά ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό επί του συνόλου των Θεσσαλονικέων. Άρα ο όρος καφρίλα που χρησιμοποιείται θα με βρει αντίθετο.
Κάφρος μπορεί να είναι ο Έλληνας αλλά γιατί πάει και πληρώνει ένα κάρο φόρο στην μεταβίβαση του αυτοκινήτου του αγοράζοντας το την στιγμή που η πολιτεία δεν έχει βρει τρόπους να το φιλοξενήσει.
Κάφρος γιατί πληρώνει ένα κάρο διόδια χωρίς να του προσφέρονται δρόμοι.
Κάφρος γιατί συνεχίζει και ψηφίζει τους ( ίδιους) ανθρώπους οι οποίοι θα τον αναγκάσουν να βγει στους δρόμους διεκδικώντας το αυτονόητο.
Κάφρος γιατί αναγκάζεται να φύγει απ τον τόπο του για να βρει στον ήλιο μοίρα σε κάποια μεγαλούπολη αντί να υποχρεώσει αυτούς που τον κυβερνάνε να πράξουν τα ανάλογα.
Αλλά να τον λέμε κάφρο ( και μάλιστα γενικεύοντας) επειδή δεν έχει που να βάλει το αυτοκίνητο του ....ε αυτό λίγο βαρύ μου κάθεται.