Σχέδιο νόμου .
Κατεβάζω εδω το σχέδιο νόμου και την
Αιτιολογηκή έκθεση . (pdf)
Εσείς με πιο άρθρο διαφωνήτε???
Επίσης επειδή ΕGO APO OUGANDA DEN KATALABENEI ,
«Άρθρο 2
Ακαδημαϊκές ελευθερίες και Ακαδημαϊκό Άσυλο
1. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατοχυρώνεται η ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και διδασκαλία καθώς και η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.
2. Δεν επιτρέπεται η επιβολή ορισμένων μόνο επιστημονικών απόψεων και ιδεών και η διεξαγωγή απόρρητης έρευνας.
3. Το ακαδημαϊκό άσυλο αναγνωρίζεται για την κατοχύρωση των ακαδημαϊκών ελευθεριών και για την προστασία του δικαιώματος στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων ανεξαιρέτως των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των Α.Ε.Ι., και των εργαζομένων σε αυτά, έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει.
4. Το ακαδημαϊκό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους του Α.Ε.Ι. στους οποίους γίνεται εκπαίδευση και έρευνα. Οι χώροι αυτοί καθορίζονται με απόφαση και ευθύνη της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι.. Δεν επιτρέπεται η επέμβαση δημόσιας δύναμης στους παραπάνω χώρους, παρά μόνο κατόπιν πρόσκλησης ή άδειας του αρμόδιου οργάνου του ιδρύματος και με την παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής αρχής.
5. Αρμόδιο όργανο για την πρόσκληση ή άδεια της προηγούμενης παραγράφου είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο για τα Πανεπιστήμια και το Συμβούλιο για τα Τ.Ε.Ι., με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών τους. Τα όργανα αυτά συνέρχονται άμεσα, αυτεπαγγέλτως ή μετά από καταγγελία. Το αρμόδιο όργανο αποφασίζει κατά πλειοψηφία, τηρουμένων των διατάξεων του Εσωτερικού Κανονισμού του οικείου ιδρύματος και του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας.
6. Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφόσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
7. Οι παραβάτες των διατάξεων του άρθρου αυτού για το ακαδημαϊκό άσυλο τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών μετά από έγκληση του αρμοδίου οργάνου της παραγράφου 5 του άρθρου αυτού, ή της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι..»που στο διάολο καταργείται το άσυλο???
12 comments:
Μα κάπτεν, ΔΕΝ αναθεωρήθηκε το άρθρο 16, το οποίο αναφέρεται στα της λειτουργίας των ΑΕΙ.
Βάλια κάλτα.. η αναθεώρηση είναι άλλο πράγμα.
Για τον νόμο πλαίσιο μιλώ που ψηφίστηκε και έγινε της πτνας!!
Σε ποια ακριβώς σημεία βρίσκεται η διαφωνία δηλαδή και έχει γίνει εθνικό θέμα??
Και όσο για το άσυλο ....εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα καραμπινάτο ΨΕΜΑ!!
Κορόιδεψαν τα παιδιά λέγοντας τους ότι ο νόμος πλαίσιο το καταργεί!!
Το μόνο που διαφοροποιείται σε σχέση με τον ισχύοντα νόμο είναι το ποιος αποφασίζει για ενδεχόμενη άρση του ασύλου. Η αρμοδιότητα αυτή μεταφέρεται απλά από την επιτροπή ασύλου στο πρυτανικό συμβούλιο.
Αυτό ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,
Προσπαθώ να το δώσω να το καταλάβει ο γιος μου και μόνο που δεν του έχω τσακίσει τα κόκαλα με την άγνοια που τον δέρνει!! Και δεν είναι ο μόνος , γι αυτό και ανέβασα το σχέδιο αλλά και την αιτιολογική έκθεση!! Έγραψες στο μπολγκ σου ότι δεν θέλεις να βιαιοπραγεί το κράτος απέναντι στα παιδιά σου. Δηλαδή ρε καπετάνιε εγώ θέλω να μου τον κάνουν μαύρο στο ξύλο ??
Δεν θέλω αλλά εάν είναι να γίνει θέλω να ξέρει το ΓΙΑΤΙ και όχι γιατί τον έστειλαν σαν πρόβατο για σφαγή.
4. Το ακαδημαϊκό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους του Α.Ε.Ι. στους οποίους γίνεται εκπαίδευση και έρευνα.
----
υποθέτω ότι είναι αυτες οι γραμμες.. δηλαδή, μέσα στα εργαστήρια και μέσα στις αίθουσες βρίσκεται το άσυλο και όχι σε ολόκληρο το κτίριο..
Ροδιά καλησπέρα, το θέμα δεν νομίζω οτι είναι αυτό :))
Το "γαργαλιστικό" στην υπόθεση , για να ευκολύνω και λίγο τον αναγνώστη :))) μάλλον είναι μια ερμηνεία που αφορά την .... «Kατάληψη των ως άνω χώρων δεν προστατεύεται από τις διατάξεις περί ασύλου, εφ όσον με αυτήν παρεμποδίζεται η διδασκαλία και η έρευνα» . Kαταπάτηση λοιπόν του ασύλου μπορεί να θεωρηθεί ότι διαπράττεται όχι μόνο από την αστυνομία, αλλά και από άλλα οποιαδήποτε στοιχεία που εισβαλουν στους πανεπιστημιακούς χώρους (εξωπανεπιστημιακά, μειοψηφίες φοιτητικές κ.ά.) και παρεμποδίζουν τη διδασκαλία.
Αυτό όμως θέλει κουβέντα πολύ :))
Για το εαν πρέπει να ερμηνευτεί και ετσι λέω.
Αλλά και πάλι επέμβαση από αστυνομικές δυνάμεις ΔΕΝ επιτρέπεται εκτός εάν προσκληθούν.
Μια πολύ καλή προσέγγιση στο θέμα του ασύλου ( κατά την γνώμη μου )έχει κάνει η κ Αλίκη Μαραγκοπούλου την οποία θα την βρεις εδώ:http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5514&subid=2&pubid=93432
Αυτό που με ενοχλεί όπως είπα και στην αρχή είναι η "σιγουριά" ( δηλαδή η άγνοια) που βγάζουν προς τα παιδιά κάποιοι αετονύχηδες με αποτέλεσμα τον φανατισμό τους σε θέματα που ούτε καν γνωρίζουν!!
Και εγώ γνωρίζω την τύφλα μου αλλά τουλάχιστον το ψάχνω.
Τα παίρνω με τον πιτσιρικά μου, που δεν φτάνει που δεν ξέρει τίποτα είναι και σίγουρος ότι τα ξέρει όλα!!!
Εγώ έχω πρόβλημα στο 5ο άρθρο και την πλειοψηφία που απαιτείται και το 4ο για τους χώρους. Και μην επαναλάβεις όσα είπες στη Ροδιά, γιατί οι διάδρομοι τι είναι; Εδώ κάνουμε καταλήψεις σε χώρους εργασίας, σε ιδιωτικά εργοστάσια και τώρα ποινικοποιείται η συνδικαλιστική ελευθερία. Αν κάποιος θεωρεί ότι καταπιέζονται τα δικαιώματά του μπορεί κάλλιστα να απευθυνθεί στη δικαιοσύνη. Η δικαιοσύνη μπορεί να επέμβει, έχει ως όργανα το πρυτανικό συμβούλιο.
Επιπλέον είναι εκείνο που λέει για εσωτερικό κανονισμό. Όταν έχεις τρεις νόμους πλαίσια (2085/92, 1268/82 και το νέο) που καθορίζουν τόσες λεπτομέρειες (διαγραφές φοιτητών -προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών- προαπαιτούμενα μαθήματα και τόσα άλλα) τι χρειαζόμαστε τους εσωτερικούς κανονισμούς; Μήπως τα πανεπιστήμιά μας είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και έχουν τέτοιους κανονισμούς; Δεν είναι κρατικά ιδρύματα που οφείλουν να έχουν ενιαία κανονισμό λειτουργίας (δηλαδή τον τόσο λεπτομερέστατο νόμο;).
Αλλά δεν λες τίποτα για την οικονομική διαχείριση (με 4ετή προγραμματική σύμβαση -βλ. έμμεση ιδιωτικοποίηση, και δε χρειάζεται ανάλυση αυτό μια και θα είναι κρατικό ίδρυμα που δεν θα έχει ετήσια επιδότηση), είσοδο manager κλπ.
Δείμο , δεν βλέπω το νόημα της διαφωνίας σου στην πλειοψηφία( 5ο) που απαιτείται. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει? Για τους χώρους ο νόμος είναι ξεκάθαρος: "Οι χώροι αυτοί καθορίζονται με απόφαση και ευθύνη της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι.. " Τι πιο απλό δηλαδή??
Λες : "Επιπλέον είναι εκείνο που λέει για εσωτερικό κανονισμό. Όταν έχεις τρεις νόμους πλαίσια (2085/92, 1268/82 και το νέο) που καθορίζουν τόσες λεπτομέρειες (διαγραφές φοιτητών -προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών- προαπαιτούμενα μαθήματα και τόσα άλλα) τι χρειαζόμαστε τους εσωτερικούς κανονισμούς;"
Δυστυχώς δεν είναι μια η νομοθετική παρέμβαση που πήγε να γίνει σε αυτόν τον νόμο! Είναι καμιά... 60αρια π’ ανάθεμά τες!!! Αυτό και μόνο φτάνει για να καταλάβει κανείς το μπάχαλο που επικρατεί!!
Για τον εσωτερικό κανονισμό η αιτιολογική έκθεση αναφέρει :
" το προτεινόμενο σχέδιο νόμου δημιουργεί ένα γενικό περίγραμμα, το οποίο λαμβάνοντας
υπόψη την αυτοτέλεια των ΑΕΙ, χαράσσει κατευθυντήριες γραμμές και αφήνει τον καθορισμό των επιμέρους θεμάτων στα ίδια τα ΑΕΙ, μέσω των
εσωτερικών κανονισμών τους, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες που
προκύπτουν για κάθε ΑΕΙ. Βασικός στόχος των νέων ρυθμίσεων για τη δομή και τη λειτουργία των Α.Ε.Ι. είναι αφενός να αναλάβουν πραγματικά τις ευθύνες τους και αφετέρου να τους δοθεί η δυνατότητα να ανταποκριθούν στη σύγχρονη κοινωνική τους αποστολή."
Έχεις καμία αντίρρηση επί τούτου?
Εγώ όχι.
Εξάλλου τα 12 από τα 23 Πανεπιστήμια έχουν ήδη εσωτερικό κανονισμό.
Λες : "με 4ετή προγραμματική σύμβαση -βλ. έμμεση ιδιωτικοποίηση, και δε χρειάζεται ανάλυση αυτό μια και θα είναι κρατικό ίδρυμα που δεν θα έχει ετήσια επιδότηση"
Δεν ξέρω εάν υποθέτεις ότι ΔΕΝ θα έχει ετήσια επιδότηση ή το ξέρεις.
Πάντως στο Άρθρο 5 παράγραφοι 6-7-8 άλλα λέει.
Δείμο ...δεν έχω πρόβλημα με λέξεις και εκφράσεις όπως manager ,τετραετές ακαδημαϊκό-αναπτυξιακό πρόγραμμα,κλπ , πως θα μπορούσα άλλωστε , είμαι μέρος της αγορά εργασίας. Καλά θα κάνει λοιπόν το
" Κάθε Α.Ε.Ι., στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του για την επίτευξη της αποστολής και των ειδικότερων στόχων του, συντάσσει τετραετές ακαδημαϊκό-αναπτυξιακό πρόγραμμα που κινείται εντός των προβλεπόμενων ορίων του κρατικού προϋπολογισμού και του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων για την ανώτατη εκπαίδευση. Το πρόγραμμα αυτό συντάσσεται από τη Σύγκλητο κάθε Πανεπιστημίου ή τη Συνέλευση κάθε Τ.Ε.Ι., μετά από γνώμη των Γενικών Συνελεύσεων των Τμημάτων, σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του οικείου Ιδρύματος."
Φτάνει πιά.
Καληνύχτα , αύριο πάλι.:)))
ΥΓ Δεν έχω καμία σχέση με τα πανεπιστήμια ούτε και είμαι ειδήμων στα των νόμων. Απλώς μου αρέσει να διαβάζω πριν πω την άποψη μου.
Από κάποιον όμως που στέλνει το παιδί μου να "σκοτωθεί" με τις δυνάμεις καταστολής , να χάσει ολόκληρη χρονιά , και να με καταστρέψει σαν γονέα οικονομικά ΑΠΑΙΤΩ πλήρη γνώση και απόλυτα ξεκάθαρη θέση στο γιατί και πως χωρίς κομματικές μικροσκοπιμότητες.
Άντε γιατί πολύ και πολλά ανέχτηκε ο κόσμος τον τελευταίο καιρό χωρίς να μιλάει
Βασικά για να σου πω την αλήθεια η υπουργός η ίδια μίλησε για μάνατζερ. Η ετήσια επιχορήγηση μετατρέπεται σε 4ετή σύμβαση κάτι που ουσιαστικά μέχρι τώρα γίνεται μόνο προς ιδιώτες και την τοπική αυτοδιοίκηση (και πάλι όχι έτσι, αλλά με ειδικούς όρους τηρουμένων των αναλογιών).
Η αιτιολόγηση από εκεί και πέρα δεν καλύπτει τα πολιτικά και οικονομικά ζητούμενα που θα κυριαρχήσουν μετέπειτα. Στα λόγια σου λέω ότι δε διαφωνώ. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πολλά άρθρα του νόμου. Αυτό που παρέθεσες στο αρχικό post και όχι στο σχόλιο-post που σε "υποχρέωσα" να γράψεις δεν έχει πολλά σημεία και παραπομπές του νόμου. Το θέμα είναι ότι τα λόγια είναι συνήθως πολύ ωραία, αλλά στην πράξη ανοίγουν μικρές πόρτες που ο αέρας που μπάπουν τις μεγαλώνει. Αυτό δε γίνεται μόνο στην Ελλάδα, αλλά στο σύνολο του σκόσμου.
Ποια είναι εξάλλου η σύγχρονη κοινωνική ανάγκη στην οποία δεν μπορούν να ανταποκριθούν τα πανεπιστήμια και υποχρεώνονται σε εσωτερικό κανονισμό (λες και είναι ανεξάρτητες εταιρίες -ενώ είναι όλα του ελληνικού λαού κξαι πρέπει από εκείνον να ελέγχονται);
Άσε που εγώ δεν έχω παιδιά.
Δείμο στα λόγια όλοι συμφωνούμε.
Επίσης θα συμφωνήσουμε στο ότι η εμπιστοσύνη είναι αυτή που καθορίζει τις περισσότερες φορές την στάση μας απέναντι σε προτάσεις, πρόσωπα και κόμματα κι όχι οι αιτιολογικές εκθέσεις!
Με την υποκειμενικότητα ( εμπιστοσύνη ,επιφυλάξεις, υποθέσεις , σενάρια) λοιπόν να αναδεικνύεται σε κυρίαρχο παράγοντα, και με ψέματα ( κατάργηση ασύλου) δεν φανατίζουμε και δεν στέλνουμε παιδιά να παίξουν κορώνα γράμματα την ζωή τους.
Έχω την εντύπωση ότι αυτές τις εκλογές θα τις πληρώσουμε "ακριβά" με την τεχνητά κλιμακούμενη ένταση που δημιουργείται απ’ το ΠΑΣΟΚ αλλά και από κομμάτια της αριστεράς (φαίνεται ότι έχουν πάρει χαρακτήρα ζωής ή θανάτου για μερικούς μερικούς). Όλα τα άρθρα(29) του νόμου βρίσκονται "έξω" στο ποστ αλλά στα βάζω και εδώ.
Προσπαθωντας να δικαιολογησω(σε ενα μικρο τουλαχιστο βαθμο)τον τοσο μεγαλο ντορο που εχει γινει για αυτην την "καταργηση ασυλου" θα πιαστω απο μερικες συγκεκριμενες γραμμες...
Αλλα πρωτα θα προσπαθησω να δωσω μια εικονα της πραγματικοτητας απο μεσα.
και συγγνωμη αν γινω κουραστικος
Καταρχας ανεκαθεν η πολιτικη επαιζε και παιζει τεραστιο ρολο στην ζωη και την λειτουργια των πανεπιστημιων, καθως οπως και ειναι φυσικο τα παντα ως επι το πλειστον καθοριζονται απο την πολιτικη και τα συμφεροντα.
Οι ιδιοι οι καθηγητες και οι τοσο "αξιοτιμοι" πρυτανεις κατα καιρους εχουν απασχολησει την φοιτητικη κοινοτητα με διαφορα "στραβα ματια" που εχουν κανει.
Λοιπον αν ενας μαθητης ειναι στην Δ.Α.Π(παραρτημα της ΝΔ στα πανεπιστημια),εχει καποια περισσοτερα δικαιωματα απο ενα ανεξαρτητο ή κουμουνιστη φοιτητη.Ειτε με συγγραμματα(τις λεγομενες σημειωσεις που λιγο πριν την εξεταστικη ερχεται ευθαρσως ο ιδιος ο καθηγητης και ζηταει 5 ευρω το κεφαλι για να παει ποιος ξερει που διακοπες το καλοκαιρι"δημοσια παιδεια").Αλλα ειτε και με τις δηλωσεις μαθηματων.(και για να εξηγησω ειναι η διαδικασια κατα την οποια ο μαθητης στην αρχη του εξαμηνου δηλωνει ποια μαθηματα θελει να παρακολουθησει)κατα την διαδικασια αυτη βγαινει ενας αριθμος για καθε μαθητη και καλειται αναλογα με τον αριθμο την συγκεκριμενη μερα για δηλωσει.Στα εργαστηρια που οπως ειναι γνωστον υπαρχουν ελλειψεις και στις αιθουσες αλλα και στους καθηγητες υπαρχει ενα τεραστιο προβλημα.Μπορει ενα εργαστηριο να κλεισει και αυτος που ηθελε να το δηλωσει να μην εχει ερθει ακομη η σειρα του.Με αποτελεσμα να χασει το εξαμηνο ως προς αυτο το μαθημα, και αν ειναι αλυσιδα...
βεβαια για αυτον τον λογο υπαρχει μια προτεραιοτητα το πως θα βγαινουν οι αριθμοι αυτοι.Ειναι η βαθμολογια που συγκεντρωνεις σε μαθηματα προηγουμενου εξαμηνου.Πως λοιπον γινεται μαθητες της ΔΑΠ να εχουν καλυτερο αριθμο απο καποιον αλλο χωρις καλυτερο βαθμο?και αντε στην δικια μου σχολη η δηλωση γινεται μεσω υπολογιστη.Σε αλλες σχολες, το που θα μπεις σε εργαστηριο περναει καθαρα απο το χερι του καθηγητη.
Οι πρυτανεις αυτα δεν τα ξερουν?
Δεν εχουν γινει καταγγελιες?
σχολιαζοντας λοιπον και το κειμενο περι "καταργησης ασυλου":
"Το ακαδημαϊκό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους του Α.Ε.Ι. στους οποίους γίνεται εκπαίδευση και έρευνα" καλα ως εδω
"Οι χώροι αυτοί καθορίζονται με απόφαση και ευθύνη της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι.. Δεν επιτρέπεται η επέμβαση δημόσιας δύναμης στους παραπάνω χώρους, παρά μόνο κατόπιν πρόσκλησης ή άδειας του αρμόδιου οργάνου του ιδρύματος και με την παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής αρχής."
Αρα ο χωρος που ισχυει το ασυλο μπορει να μην ειναι καν ο χωρος που θα γινουν οι φοιτητικες συνελευσεις,επειδη λογω των πολλων μαθητων θα γινει ειτε στο προαυλιο ειτε στους διαδρομους.Δηλαδη μια φοιτητικη συνελευση θα μπορει ειναι ερμαιο μιας παρακολουθησης αστυνομιας(ειδικα σε εποχες ντορου με αποφαση για καταληψη ή μη)
με την δικαιολογια της "επιβολης ταξης" ,λογω των γνωστων αγνωστων, και το "κανω οτι θελω" απο την μερια της ΔΑΠ ή αν γινουν εκλογες της ΠΑΣΠ(ΠΑΣΟΚ).Μηπως σε λιγο αυτους που θα ψηφιζουν υπερ θα σημειωνουν και το ονομα του σε μπλοκακι?ξες απο αυτα τα μαυρα.
και αυτο δεν ειναι τοσο επιστημονικη φαντασια επειδη "διαφθορα" υπαρχει και σας το απεδειξα πιο πανω.
"Αρμόδιο όργανο για την πρόσκληση ή άδεια της προηγούμενης παραγράφου είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο για τα Πανεπιστήμια και το Συμβούλιο για τα Τ.Ε.Ι., με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών τους."
Τωρα τα πιασαμε τα λεφτα μας.
Υ.Γ
εγω προσωπικα ειμαι κατα των καταληψεων αλλα προσπαθω να δικαιολογησω καπως τις ανησυχιες των μαθητων που ζουν καποιες απο αυτες τις καταστασεις καθε μερα
και δεν βλεπουν με καλο ματι αυτες τις αλλαγες.
Α.Κ.
"και ο βασιλιας ξυπνησε και δεν ηξερε αν ειναι ανθρωπος που ονειρευτηκε οτι ηταν πεταλουδα,ή πεταλουδα που ονειρευονταν οτι ηταν ανθρωπος"
κινεζικη ιστορια
Καλώς τον ....γιο μου :)))
Νεαρέ αν και ανώνυμος αναγνωρίζω την “ασχετίλα” σου χαχαχα.
Πάμε να το κουβεντιάσουμε μιας και μου έκανες την τιμή να μου γράψεις :)
Λες: "και συγγνωμη αν γινω κουραστικος"
Δεν γίνεσαι.
Λες: "Καταρχας ανεκαθεν η πολιτικη επαιζε και παιζει τεραστιο ρολο στην ζωη και την λειτουργια των πανεπιστημιων, καθως οπως και ειναι φυσικο τα παντα ως επι το πλειστον καθοριζονται απο την πολιτικη και τα συμφεροντα."
welcome to real world !!
Αφού ως επί το πλείστον τα πάντα ( άρα και αυτό που κάνετε) καθορίζονται από την πολιτική και τα συμφέροντα, πες μου, ποιανού πολιτικού κόμματος και ποιών συμφέροντα εξυπηρετείτε?? Και είσαι σίγουρος ( και εάν ναι, γιατί?)ότι τα δικά τους συμφέροντα είναι και δικά σας??
Λες : "Οι ιδιοι οι καθηγητες και οι τοσο "αξιοτιμοι" πρυτανεις κατα καιρους εχουν απασχολησει την φοιτητικη κοινοτητα με διαφορα "στραβα ματια" που εχουν κανει"
Αφού οι παραπάνω ( όπως πολύ σωστά λες)είναι ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ πως εξηγείς την σύμπραξη τους μαζί σας??
Μήπως παραμένοντας η κατάσταση ως έχει βολεύει περισσότερο για να συνεχίζουν την "διαφθορά" όπως πολύ γλαφυρά μας εξήγησες παραπάνω?
Λες : "και το "κανω οτι θελω" απο την μερια της ΔΑΠ ή αν γινουν εκλογες της ΠΑΣΠ(ΠΑΣΟΚ)"
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!
Πες μου όμως , μήπως η στάση του "φοιτητικού κινήματος" στις προηγούμενες εκλογές αλλά και σε αυτήν την παρατεταμένη προεκλογική περίοδο που διανύουμε ...ΠΑΡΑ ΗΤΑΝ αντιπολιτευτική , εξυπηρετώντας την Νέα Δημοκρατία τότε και τώρα το ΠΑΣΟΚ?? Σου θυμίζω ότι ο αντιπολιτευτικός λόγος δεν είναι και ο καταλληλότερος στην προσπάθεια εξεύρεσης μιας λύσης, καθότι έχει έντονο το στοιχείο της άρνησης μόνο και μόνο για....αντιπολιτευτικούς λόγους.
Λες: "Αρα ο χωρος που ισχυει το ασυλο μπορει να μην ειναι καν ο χωρος"
Άρα, θα πω εγώ, ότι και εσύ συμφωνείς στο ότι ΔΕΝ καταργείται το άσυλο αλλά απλώς , ίσως, μπορεί, φαντάζεσαι ενδεχομένως ( κλπ) ,περιορίζεται. 'Άλλο υιέ μου το ένα και άλλο το άλλο, δεν νομίζεις?
Λες : "Τωρα τα πιασαμε τα λεφτα μας"
Χάνοντας και αυτήν την εξεταστική ( άρα ολόκληρη χρονιά )θα τα πιάσουμε καλύτερα τα λεφτά μας!!!!
Λες: " ..προσπαθω να δικαιολογησω καπως τις ανησυχιες των μαθητων που ζουν... "
Άσε τις προσπάθειες να δικαιολογήσεις άλλους και κοίτα να δεις πως θα δικαιολογήσεις τον χαμένο χρόνο σου ( σε σχέση με την ζωή σου) στον εαυτό σου!!
Εκτός εάν νομίζεις ότι η ζωή είναι μεγάλη και σίγουρη οπότε τι αξία μπορεί να έχει ένας χρόνος μωρέ, ε?
Λες: "εγω προσωπικα ειμαι κατα των καταληψεων"
Ρε μπας και ήξερες ότι θα σε καταλάβω χαχαχαχα
Λες : "και ο βασιλιας ξυπνησε..."
Κοίταξε βασιλιά μου να μην ξυπνήσεις καμιά μέρα απότομα και δεις ότι λείπει το βασίλειο
Πραγματική ( και επαναλαμβανόμενη) ιστορία :)))
Ο πατέρας σου
Ας βάλω εδώ ( για να μην τις χάσω) και τις ειδήσεις που έπαιξαν με θέμα τις φοιτητικές κινητοποιήσεις και τον νόμο γενικότερα.
Και αύριο, που ξέρεις, μπορεί να χρειαστούν :))
Post a Comment