Δεν ξέρω..
..αλλά από χτες , νιώθω σαν...την "όγδοη αδερφή " ενα πράμα!!
Αλλά απ αυτές τις "παρατημένες" που ο γέρος δεν τις γουστάρει καθόλου.
Στην Χαλκιδική, παλιά, τα παιδιά που δεν τα πήγαιναν και τόσο πολύ οι γονείς ( μην ταράζεστε , δυστυχώς είναι μια πραγματικότητα η διαφορετική αντιμετώπιση των παιδιών) τα έδιναν χωράφια στην αμμούδα ( στην θάλασσα)! Τότε ήταν άχρηστα γιατί τι να σπείρεις και τι ελιές να βάλεις σε αμμουδερό έδαφος?
Βέβαια τα πράγματα πήραν άλλο δρόμο και αυτοί που πήραν "αμμούδα" γίνηκαν πάμπλουτοι ενώ οι άλλοι μείνανε με το κλαδί ελιάς στο χέρι :)))Τέλος πάντων.
Έργο
Συμμετοχή της Ελλάδας στην επένδυση περίπου τα 240 εκατ ευρώ ( 24,5%)
Συμμετοχή Ελληνικών εταιριών στην κατασκευή του έργου : καμία ( ενδεχομένως υπάρξουν αναθέσεις περιφερειακών έργων σε τοπικές εταιρίες, πιθανόν λέω)
Εγγυήσεις με υπογραφές συμβάσεων για συγκεκριμένες ποσότητες διακίνησης μέσω του αγωγού σε ετήσια βάση : καμία.
Τέλη διέλευσης 1 δολάριο(1 ευρώ=1,3314 δολάρια σήμερα) ο τόνος.
Προσδοκούμενες ( από την Ελληνική Κυβέρνηση) ποσότητες διέλευσης σε ετήσια βάση 25-35 εκατομμύρια τόνοι , τουτέστιν 25-35 εκατομμύρια δολάρια (18-26 εκ ευρώ)έσοδα για το Ελληνικό δημόσιο, δηλαδή θα απαιτηθούν κάπου 10-14 χρόνια για να γίνει η απόσβεση της επένδυσης.
Μόνιμες νέες θέσεις εργασίας ( μετά την αποπεράτωση του έργου) περίπου τις 250 με 300(σχεδόν όσες ένα μικρό εργοστάσιο ).
α) Ρωσία
Τελείως περιφερειακό έργο μέσα στα πλαίσια της διευκόλυνσης των εξαγωγών της ΟΤΑΝ και ΑΜΑ δυσκολεύει το πέρασμα στα Δαρδανέλια λόγω κακού καιρού ή «τράφικ»!!
Πιάσε το αυγό και κούρευτο δηλαδή!!
Το κόστος μεταφοράς πετρελαίου μέσω του συγκεκριμένου αγωγού είναι ασύμφορο γι αυτό επιλέγεται ο τρόπος αυτός μόνον σε περίπτωση ανάγκης.
Δηλαδή, λέω εγώ, 15 το πάρα πολύ 20 εκατομμύρια τόνοι κάθε χρόνο μέσο όρο , δηλαδή 11-15 εκατομμύρια ευρώ έσοδα σε ετήσια βάση.( 16-22 χρόνια για την απόσβεση κεφαλαίου)
β) Βουλγαρία
Δεύτερο σε σημασία "ενεργειακό έργο" καθότι μόλις το προηγούμενο διάστημα υπογράφηκε η συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς -Αυλώνα μεταξύ των Βουλγαρία- Σκόπια- Αλβανία, ο οποίος αγωγός υπολογίζεται ότι θα μεταφέρει 110 εκατομμύρια τόνους πετρέλαιο ετησίως με τέλη διέλευσης τα 18 δολάρια ανά τόνο! Ου ά ου!!!
γ)Ελλάδα
"Έργο εκατονταετίας" σύμφωνα με τον πρωθυπουργό ( όλεε), τους υπουργούς ( όλεεε), τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ( όλεεε) , τον αντιπρόεδρο του κινήματος ( έχει?) και όλα τα κόμματα της αριστεράς που βλέπουν στο "πρόσωπο" του έργου την ευκαιρία να πει ο καθένας την μαλακία του.
Ου α ου!!!
Μεγάλης σημασίας αλλά πάντα μέσα στα πλαίσια της ψωροκώσταινας.
θα επανέλθω .
5 comments:
Μου αρέσει που είσαι στην επικαιρότητα. Πάντως τα κόμματα της αριστεράς (ΚΚΕ και ΣΥΝ) βλέπουν το έργο αρνητικά ή καχύποπτα, όχι αισιόδοξα. Πέραν τούτου εμένα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Η πλάκα ότι όλα τα κανάλι τονίζουν τα κέρδη και κανένα δε μιλά για θέσεις εργασίας ή για έξοδα που πρέπει να κάνει η Ελλάδα.
Καλημέρα δείμο.
Από οικονομικής άποψης το έργο είναι "να χαμε να λέγαμε". Αστεία πράγματα! Να βάλεις 250 εκατομμύρια ευρώ για να δημιουργήσεις 200 άντε 300 θέσεις εργασίας ( για τριτοκλασάτα στελέχη και κάτω και για εργατικό προσωπικό), δεν θα το έλεγα σώφρον!!
Από την μόνη σκοπιά που παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον το όλο θέμα είναι από την πολιτική ( θέση της Ελλάδος , Θράκη κλπ) και τίποτε άλλο. Θέλει βέβαια πολύ συζήτηση για το εάν είναι ή εάν θα εξελιχθεί σε κάτι θετικό για την χώρα μας.
Ένα τεράστιο θέμα είναι οι κίνδυνοι που προκύπτουν για μια οικολογική καταστροφή στην περιοχή.
Μια από τεχνικές της πολιτικής και των ... θεραπόντων της είναι να σου λένε μεν την αλήθεια, αλλά να καταλαβαίνεις ό,τι επιθυμούν αυτοί.
Εσύ γιατί πας να το χαλάσεις;
Πικρό χιούμορ, αλλά μόνο έτσι τα αντέχεις αυτά.
Καλησπέρα
Το τυρί όλοι το βλέπουν , την φάκα κανείς. Μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ.
Καλά που έχουμε και κάποιο χιούμορ φίλε "Μάρκο" αλλιώς θα πηγαίναμε χαμένοι.
Καλησπέρα.
Πάντως χαιρετίστηκε από τα ΜΜΕ της συμπολίτευσης (και της αντιπολίτευσης) σαν να απέκτησε η Ελλάδα τη διώρυγα του Σουέζ! Τι λε' ρε παιδί μου!
Post a Comment