15 May 2007

Search for Madeleine

"Το χαμόγελο του παιδιού"
BBC NEWS

4 comments:

Anonymous said...

Oρισμένα πράγματα δεν τα χωρά η λογική και ψάχνεις άλλες απαντήσεις για να μη λασκάρει η βίδα... Ποιος μπορεί να πήρε αυτό το παιδί και να το κάνει τι θεέ μου; Γι' αυτό αντιπαθώ τη λογική. Δεν με παρηγορεί με τίποτα! Και δεν μπορεί να τα χωνέψει ο νους τέτοια γεγονότα

Kapetanios said...

4 χρονών παιδί και να το αφήνεις μόνο ( και μάλιστα σε ξένη χώρα) το λιγότερο που σε κάνει είναι συνένοχο. ( τουλάχιστον ηθικά για να μην πω και τίποτε άλλο)
Εύχομαι ( και το λέω έχοντας πλήρη γνώση των συνεπειών της ευχής μου) η αρπαγή του κοριτσιού να έχει σχέση με την ομορφιά του και μόνο.
Τουλάχιστον εάν δεν το βρουν θα έχει πολλές πιθανότητες να ζήσει .

ο δείμος του πολίτη said...

Κι όμως δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα βγει από τα ελληνικά ιστολόγια. Δέχομαι την ευχή σου.

Orelia said...

ακουγονται σκληρα αυτα που λες, και οπως τα λες, αλλά.. δικιο εχεις
ακομη και στην ευχη σου..!

υγ. οσο για τη 'κλοπη' :)) που εγραψες στο δικο μου χωρο, εγω απλα εκανα εκεινο που μου ζητησε ο συν-blogger David Santos
δεν υφισταται λοιπον το θεμα 'κλοπη' :))