31 August 2007

Μια χάρη.


Κάντε μου μια χάρη ρε σεις!
Μην με αναγκάσετε, που πολύ το φοβάμαι δηλαδή, να με κυβερνήσουν οι ίδιοι (γιατί η ανοησία η άγνοια και η ανικανότητα σε συνδυασμό με την υπεροψία και την αίσθηση ατιμωρησίας είναι ο χειρότερος συνδυασμός) και μην με βάζετε να αντικρίσω χουντικό κόμμα στην βουλή!
Και μιας και πήρα φόρα με τις χάρες ( ανικανοποίητος βλέπεις από γεννησιμιού μου) κάντε μου και άλλη μία.
Δείξτε επιτέλους πως όλα αυτά για τα οποία σκίζατε τα ρούχα σας όλο αυτό το διάστημα που είμαι σε αυτό το χωριό δεν τα ξεχάσατε.
Πάρτε στα χέρια σας τούτον τον τόπο και μεταμορφώστε τον όπως θα θέλατε να είναι.
Εσείς κάνετε κουμάντο ( εάν και εφόσον το απαιτήσετε) και όχι κάποιοι άλλοι!
Καταλάβετε το επιτέλους !
Η ψήφος δεν είναι υποχρεωτική .
Είναι αξίωση ενός πολίτη που θέλει να έχει λόγο και άποψη για το μέλλον της ζωής του.
Μην την απαξιώνεται
Γιατί η μόνη πραγματική δυνατότητα παρέμβασης που έχετε στα πολιτικοκοινωνικά δρώμενα της χώρα σας είναι μέσα από αυτήν.

update
"..Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν, σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις...
Γέρασα μ' ένα παιδικό παντελονάκι και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη...
Σε σφίγγω πιο πολύ γιατί κρυώνω, το κορμί μου δρόμος
που εκτελούνται δημόσια έργα
κομπρεσέρ μ' ανοίγουν και με κλείνουν...

Τράβα λίγο τη κουρτίνα να με δεις, έγινα διάδρομος για στρατιωτικά αεροπλάνα
και το μυαλό μου, αποθήκη, για ραδιενεργά κατάλοιπα...
Μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου
και σε πολυεθνικό μονόδρομο
το μέλλον μου, δώσαν αντιπαροχή...

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για 'μένα χωρίς εμένα…"
( Β.Παπακωνσταντίνου)
Αυτά φοβάμαι ΠΡΕΖΑ αυτά που θα γίνουν για μας χωρίς εμάς.
Και εγώ θέλω να είμαι εκεί...

5 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ελπιζω αυτη τη φορα ο κοσμος να ψηφισει κομματα που αξιζει να μπουν στο κοινοβουλιο...δηλαδη κανονικα θα επρεπε να απεχουμε ολοι...

Lex_Luthor06 said...

Άστο, "τα κλουβιά με τα καναρίνια που κοιμούνται βαλμένα στη σειρά" είναι γεμάτα και δεν βλέπω να ξυπνάνε.

Niemandsrose said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

...γιατί και αυτοί είναι κλέφτες και την ιδεολογία του κομμουνισμού την έχουν γραμμένη. Για την ακρίβεια την χρησιμοποιούν για τους αφελείς!

Kapetanios said...

Lex_Luthor06 με στεναχωρεί που μάλλον έχεις δίκιο!
Αυτό όμως δεν πρέπει να μας πτοεί στην προσπάθεια μας να αφυπνίσουμε συνειδήσεις.

NIEMANDSROSE , βεβαίως και σας ευχαριστώ για την πρόσκληση.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΤΣΑΚΙΡΗΣ , εάν δεν με απατά η μνήμη μου ( και καλώς ήρθες) η δημιουργία ενός κλίματος σήψης και η συλήβδην απαξίωση των πάντων μόνο κακό έχει κάνει στην πορεία ετούτης της μικρής πατρίδας.
Προσοχή λοιπόν στις διατυπώσεις μας γιατί μόνον αυτήν -την πατρίδα- έχουμε.