01 January 2007

skipper 7.80


Στημένο με μία 250 suzuki σε μπρακέτο που συμμετέχει στην πλεύση και προπέλα της....μάνας της !

Τέντα πλεύσης και ηλίου ,150 λίτρα νερό και 6 άτομα .
Η δοκιμή( 500 μίλια ) έγινε κάτω από συνθήκες θα έλεγα νορμάλ υπό την έννοια ότι όταν ταξιδεύεις καλοκαίρι κάνοντας αρκετά μίλια κάτι μεταξύ 4 και 7 είναι αρκετά συνηθισμένο !!
Οικογενειακό σκάφος.. για οικογενειακές πλεύσεις. Ο συνδυασμός σκάφους , μηχανής , προπέλας μου έδωσε την εντύπωση ότι μάλλον δεν ήταν και ο καλλίτερος . Αργό πλανάρισμα ( 16-17κόμβους ) χωρίς βεβαίως ιδιαίτερο ορθοπλώρισμα και Μ.Ο καύσης 1,8 λίτρα ανά μίλι . Όταν χρειαζόταν ένα σχετικό νεύρο από χαμηλά ( σε καιρό κοντά στα 6-7 ) η μηχανή αδυνατούσε να το δώσει δίνοντας μου την εντύπωση ότι κάτι έσερνα από πίσω!!
Μια τρύπα κάτω και μια τετράφτερη προπέλα μπορεί να βελτιώσουν κάπως τα πράγματα ( νομίζω ).
Στα 4-5 ( όρτσα ) την πλεύση του σκάφους θα την χαρακτήριζα σχεδόν ιδανική, και εάν ο στόχος του κατασκευαστή ήταν αυτός μπορώ να πω ότι η προσπάθεια του είναι απόλυτα πετυχημένη !!
Στα πρίμα και στο πλάι δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και δεν χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο με δεδομένο ότι σε αυτά τα μέτρα η αναφορά αυτών των πλεύσεων πρέπει να γίνετε όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και όχι να περνά στα υπέρ του σκάφους το αυτονόητο !!
Με το κύμα στο 1-1,5 μέτρο ( όρτσα ) και με μεσαίο τριμάρισμα το σκάφος δείχνει "χαρακτήρα" δίνοντας την δυνατότητα στον κυβερνήτη του να ταξιδέψει με 25-30 κόμβους χωρίς να ταλαιπωρηθούν οι επιβαίνοντες!
Στα του λιμανιού τώρα θα πω ότι το σκάφος είναι ΠΟΛΥ μεγάλο !!
6 άτομα κινούνταν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα ( ακόμη και σε πορεία ) με τον καναπέ της πρύμνης να χωρά ΑΝΕΤΑ 4 άτομα και με το κάθισμα του οδηγού να φιλοξενεί τα άλλα 2 . Για τους αποθηκευτικούς χώρους τι να πω !!! Δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος τι λέω εάν δεν το δει με τα μάτια του !!! Και για άλλους 2 αποσκευές να είχα θα της τακτοποιούσα χωρίς κανένα πρόβλημα!!
Η πρόσβαση στην πρύμνη του σκάφους είναι άνετη για τον οποιοδήποτε ( σχετικό ή μη ) και τα μικρά ταμπούκια στην πλάτη του πρυμνιού καναπέ μάλλον πρέπει να επιβάλλονται για τον οποιοδήποτε κατασκευαστή!!!
Νερά, χυμοί , πρόχειρα φαγητά ( σάντουιτς κλπ ) και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί στην πορεία είναι εκεί , και το μόνο που χρειάζεται είναι να απλώσεις το χέρια σου και να το πάρεις!! Και αυτά στο ένα εκ των δύο γιατί στο άλλο υπάρχει η άγκυρα της πρύμνης , τα σχοινιά κλπ .
Όμορφο σκάφος με καλή και στεγνή πλεύση , προβλέψιμο χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς , με εργονομία που ξαφνιάζει !!
Αυτά

4 comments:

nyctolouloudo said...

που πήγαν τα σχόλια;
το άλλο μπλογκ ήταν ομορφότερο..!
καπετάνιε μου, καλή χρονιά, υγεία και με πολλά ταξίδια σε απέραντες θάλασσες. ελπίζω κάποτε να περάσεις και τον Ξυλοχάφτη! (Κάβο Μαλιά)

Kapetanios said...

@μεθυσμένα χρώματα.. καλημέρα!
Το άλλο μπλογκ ήταν σίγουρα ομορφότερο, αλλά που θα μου πάει , θα το κάνω και αυτό. Μια φωτογραφία μου λείπει...και ο τρόπος να την τοποθετήσω :-)Τα σχόλια τα έφαγε ο "δαίμων του τυπογραφείου", γράψε λάθος!
Στον "κάβο Μαλιά" να με περιμένεις του χρόνου, μιας και η Κρήτη είναι ( προς το παρόν) ένας από τους στόχους των καλοκαιρινών διακοπών :)Είσαι μέσα?

αερικο said...

@ μεθυσμενα χρωματα
Ραντεβου στη Φαλκονερα! :-)))

(..με ειπε "δαιμονα" ή μου φανηκε;..:-DD )

nyctolouloudo said...

ξέρεις γιατί τον λένε ξυλοχάφτη τον Μαλιά;
από τα πολλά πλοία και βάρκες που έχει φάει....

φυσικά και είμαι μέσα!